مقالات

 Γιατί έχουν επιτυχία;

Το Google AdWords σας προσφέρουν: Στοχευμένη προσέγγιση Τώρα μπορείτε να διαφημιστείτε σε...

 Ποια βασική ορολογία πρέπει να γνωρίζω;

Ακολουθούν ορισμένοι από τους όρους που χρησιμοποιούνται πιο συχνά: Λέξη-κλειδί Οι...

 Ποια ζώνη ώρας χρησιμοποιεί ο προγραμματισμός διαφήμισης;

Ο προγραμματισμός διαφήμισης για τις AdWords καμπάνιες σας βασίζεται στη ζώνη ώρας που ορίσατε...

 Ποια κλικ θεωρούνται μη έγκυρα από την Google;

Η Google ορίζει ως μη έγκυρα τα εξής κλικ: Μη αυτόματα κλικ που σκοπό έχουν να αυξήσουν τα...

 Ποιοι είναι οι τύποι διαφήμισης;

Οι διαθέσιμοι τύποι διαφήμισης για τα Google AdWords είναι: Διαφημίσεις με κείμενο...

 Πού θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις μου;

Οι διαφημίσεις από ομάδες διαφημίσεων με λέξεις-κλειδιά, μπορούν να εμφανίζονται στο Google και...

 Πόσο κοστίζει;

Μπορείτε να ξοδέψετε ό,τι ποσό θέλετε κάθε ημέρα, είτε μικρό είτε μεγάλο. Κατά την εκτίμηση του...

 Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια αποτελεσματική λίστα λέξεων-κλειδιών;

Όταν δημιουργείτε τη λίστα σας, σκεφτείτε σαν πελάτης ή σαν επισκέπτης ενός ιστότοπου. Ποιους...

 Τι πρέπει να ξέρετε;

Το Google Adwords είναι ένας σύγχρονος και έξυπνος τρόπος διαφήμισης της ηλεκτρονικής, ή μη,...