文章
Το Google AdWords σας προσφέρουν: Στοχευμένη προσέγγιση Τώρα μπορείτε να διαφημιστείτε σε...
Ποια βασική ορολογία πρέπει να γνωρίζω;Ακολουθούν ορισμένοι από τους όρους που χρησιμοποιούνται πιο συχνά: Λέξη-κλειδί Οι...
Ποια ζώνη ώρας χρησιμοποιεί ο προγραμματισμός διαφήμισης;Ο προγραμματισμός διαφήμισης για τις AdWords καμπάνιες σας βασίζεται στη ζώνη ώρας που ορίσατε...
Ποια κλικ θεωρούνται μη έγκυρα από την Google;Η Google ορίζει ως μη έγκυρα τα εξής κλικ: Μη αυτόματα κλικ που σκοπό έχουν να αυξήσουν τα...
Ποιοι είναι οι τύποι διαφήμισης;Οι διαθέσιμοι τύποι διαφήμισης για τα Google AdWords είναι: Διαφημίσεις με κείμενο...
Πού θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις μου;Οι διαφημίσεις από ομάδες διαφημίσεων με λέξεις-κλειδιά, μπορούν να εμφανίζονται στο Google και...
Πόσο κοστίζει;Μπορείτε να ξοδέψετε ό,τι ποσό θέλετε κάθε ημέρα, είτε μικρό είτε μεγάλο. Κατά την εκτίμηση του...
Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια αποτελεσματική λίστα λέξεων-κλειδιών;Όταν δημιουργείτε τη λίστα σας, σκεφτείτε σαν πελάτης ή σαν επισκέπτης ενός ιστότοπου. Ποιους...
Τι πρέπει να ξέρετε;Το Google Adwords είναι ένας σύγχρονος και έξυπνος τρόπος διαφήμισης της ηλεκτρονικής, ή μη,...