Μπορείτε να ξοδέψετε ό,τι ποσό θέλετε κάθε ημέρα, είτε μικρό είτε μεγάλο.
Κατά την εκτίμηση του κόστους της καμπάνιας σας στο AdWords πρέπει να λάβετε υπόψη σας τα εξής:
Ορισμός του προϋπολογισμού σας
- Δεν υπάρχει ελάχιστη απαίτηση δαπανών
- Εσείς καθορίζετε το όριο των χρημάτων που θέλετε να δαπανάτε κάθε μέρα
- Εσείς ορίζετε το ποσό που προτίθεστε να καταβάλετε ανά κλικ ή ανά εμφάνιση
Πληρωμή μόνο για τα αποτελέσματα
Επιλέξτε να πληρώνετε μόνο για τα κλικ στις διαφημίσεις σας (με υποβολή προσφοράς κόστους ανά κλικ) ή μόνο για τις εμφανίσεις που λαμβάνουν οι διαφημίσεις σας (με υποβολή προσφοράς κόστους ανά χίλιες εμφανίσεις).
Αποφύγετε τις υποθέσεις
Επιλέξτε προσεκτικά τις λέξεις-κλειδιά και καθορίστε τον προϋπολογισμό σας.