Πόσο κοστίζει;

Μπορείτε να ξοδέψετε ό,τι ποσό θέλετε κάθε ημέρα, είτε μικρό είτε μεγάλο.

Κατά την εκτίμηση του κόστους της καμπάνιας σας στο AdWords πρέπει να λάβετε υπόψη σας τα εξής:

Ορισμός του προϋπολογισμού σας

  • Δεν υπάρχει ελάχιστη απαίτηση δαπανών
  • Εσείς καθορίζετε το όριο των χρημάτων που θέλετε να δαπανάτε κάθε μέρα
  • Εσείς ορίζετε το ποσό που προτίθεστε να καταβάλετε ανά κλικ ή ανά εμφάνιση

Πληρωμή μόνο για τα αποτελέσματα

Επιλέξτε να πληρώνετε μόνο για τα κλικ στις διαφημίσεις σας (με υποβολή προσφοράς κόστους ανά κλικ) ή μόνο για τις εμφανίσεις που λαμβάνουν οι διαφημίσεις σας (με υποβολή προσφοράς κόστους ανά χίλιες εμφανίσεις).

Αποφύγετε τις υποθέσεις

Επιλέξτε προσεκτικά τις λέξεις-κλειδιά και καθορίστε τον προϋπολογισμό σας.

 

  • 0 Uživatelům pomohlo
Byla tato odpověď nápomocná?

Související články

Τι πρέπει να ξέρετε;

Το Google Adwords είναι ένας σύγχρονος και έξυπνος τρόπος διαφήμισης της ηλεκτρονικής, ή μη,...

Γιατί έχουν επιτυχία;

Το Google AdWords σας προσφέρουν: Στοχευμένη προσέγγιση Τώρα μπορείτε να διαφημιστείτε σε...

Ποια βασική ορολογία πρέπει να γνωρίζω;

Ακολουθούν ορισμένοι από τους όρους που χρησιμοποιούνται πιο συχνά: Λέξη-κλειδί Οι...

Ποιοι είναι οι τύποι διαφήμισης;

Οι διαθέσιμοι τύποι διαφήμισης για τα Google AdWords είναι: Διαφημίσεις με κείμενο...

Πού θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις μου;

Οι διαφημίσεις από ομάδες διαφημίσεων με λέξεις-κλειδιά, μπορούν να εμφανίζονται στο Google και...