Ποια κλικ θεωρούνται μη έγκυρα από την Google;

Η Google ορίζει ως μη έγκυρα τα εξής κλικ:

  • Μη αυτόματα κλικ που σκοπό έχουν να αυξήσουν τα έξοδα διαφήμισής σας ή να αυξήσουν τα κέρδη των κατόχων ιστοτόπων που φιλοξενούν τις διαφημίσεις σας
  • Κλικ με χρήση αυτοματοποιημένων εργαλείων, ρομπότ ή άλλου παραπλανητικού λογισμικού
  • Κλικ με πρόθεμα τα οποία δεν παρέχουν αξία στον διαφημιζόμενο, όπως το δεύτερο κλικ ενός διπλού κλικ.

 

  • 0 Utenti hanno trovato utile questa risposta
Hai trovato utile questa risposta?

Articoli Correlati

Τι πρέπει να ξέρετε;

Το Google Adwords είναι ένας σύγχρονος και έξυπνος τρόπος διαφήμισης της ηλεκτρονικής, ή μη,...

Γιατί έχουν επιτυχία;

Το Google AdWords σας προσφέρουν: Στοχευμένη προσέγγιση Τώρα μπορείτε να διαφημιστείτε σε...

Ποια βασική ορολογία πρέπει να γνωρίζω;

Ακολουθούν ορισμένοι από τους όρους που χρησιμοποιούνται πιο συχνά: Λέξη-κλειδί Οι...

Πόσο κοστίζει;

Μπορείτε να ξοδέψετε ό,τι ποσό θέλετε κάθε ημέρα, είτε μικρό είτε μεγάλο. Κατά την εκτίμηση του...

Ποιοι είναι οι τύποι διαφήμισης;

Οι διαθέσιμοι τύποι διαφήμισης για τα Google AdWords είναι: Διαφημίσεις με κείμενο...