Όταν δημιουργείτε τη λίστα σας, σκεφτείτε σαν πελάτης ή σαν επισκέπτης ενός ιστότοπου.
Ποιους όρους ή φράσεις θα χρησιμοποιούσαν οι πελάτες σας για να περιγράψουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας; Για λέξεις-κλειδιά αναζήτησης, βεβαιωθείτε ότι θα καταχωρήσετε λέξεις-κλειδιά που πιστεύετε ότι ενδέχεται να αναζητήσουν οι χρήστες στο Google για να βρουν την επιχείρησή σας.
Στη συνέχεια, αναπτύξτε τη λίστα σας για να συμπεριλάβετε συναφείς παραλλαγές, όπως εναλλακτικές μορφές ορθογραφίας (για παράδειγμα τρένο και τραίνο), πληθυντικό αριθμό, συνώνυμα και λάθος ορθογραφία.
Κάντε πιο συγκεκριμένες ή καταργήστε τις λέξεις-κλειδιά που μπορεί να είναι υπερβολικά ευρείες ή μη συναφείς.
Οι λέξεις-κλειδιά που είναι υπερβολικά ευρείες μπορεί να μειώσουν την απόδοση της διαφήμισής σας, δημιουργώντας πολλές εμφανίσεις αλλά λίγα κλικ.
Για λέξεις-κλειδιά αναζήτησης, διαγράψτε από τη λίστα σας τις γενικές λέξεις-κλειδιά που μπορεί να είναι συναφείς με ένα ευρύ φάσμα προϊόντων ή υπηρεσιών.
Οι μονολεκτικές λέξεις-κλειδιά είναι πιθανό να είναι υπερβολικά γενικές, επομένως προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε φράσεις δύο ή τριών λέξεων.
Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιήσετε τη γενική λέξη-κλειδί "σάκος" για την προώθηση αποσκευών, η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται σε άτομα που αναζητούν μη συναφή αντικείμενα όπως "υπνόσακος" και "σάκος του μποξ". Για να κάνετε πιο συγκεκριμένες τις λέξεις-κλειδιά σας, προσθέστε λέξεις που περιγράφουν τα αγαθά ή τις υπηρεσίες σας. Αντί να χρησιμοποιήσετε τη λέξη-κλειδί "σάκος", δοκιμάστε περισσότερο συναφείς και περιγραφικές λέξεις-κλειδιά όπως "ταξιδιωτικός σάκος", "σάκος ταξιδίου" και "αγοράστε ένα σάκο αποσκευών στο διαδίκτυο".