Ο προγραμματισμός διαφήμισης για τις AdWords καμπάνιες σας βασίζεται στη ζώνη ώρας που ορίσατε για τον λογαριασμό σας. Η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στις ώρες που φαίνονται στο λογαριασμό σας και όχι στη ζώνη ώρας των περιοχών που στοχεύσατε.
Για παράδειγμα: Υποθέστε ότι η ζώνη ώρας του λογαριασμού σας ορίζεται για το Άμστερνταμ, αλλά οι διαφημίσεις σας στοχεύονται στην Μπαγκόγκ, έξι ώρες μπροστά. Όταν προγραμματίζετε τις διαφημίσεις σας από τη 1:00 ως τις 3:00 μ.μ. , οι διαφημίσεις θα τρέχουν από τη 1:00 ως τις 3:00 μ.μ. ώρα Άμστερνταμ. Αυτό σημαίνει ότι στην Μπαγκόγκ, που είναι έξι ώρες μπροστά, θα τρέχουν από τις 7:00 ως τις 9:00 μ.μ.