5.5. Χρήση Λέξεων-Κλειδιών στο κείμενο

Οι λέξεις-κλειδιά των META tags θα πρέπει να εμπεριέχονται στο κυρίως κείμενο της ιστοσελίδας. Σημειώστε πως οι μηχανές αναζήτησης φαίνεται να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην πρώτη και την τελευταία παράγραφο του κειμένου.

Ένας εύκολος τρόπος να το επιτύχουμε αυτό είναι να επιλέγουμε τις λέξεις-κλειδιά μέσα από το κείμενο. Αφού λοιπόν συντάξετε ένα άρθρο επιλέξτε μερικές χαρακτηριστικές λέξεις ή φράσεις που περιέχονται στο άρθρο.

Αν θέλετε να είστε σίγουροι ότι επιλέξατε τις καλύτερες δυνατές λέξεις-κλειδιά ανατρέξτε σε ένα εργαλείο μέτρησης της ευαισθησίας λέξεων-κλειδιών (keyword density tool), εισάγετε την διεύθυνση του άρθρου που μόλις γράψατε και δείτε τα αποτελέσματα που σας παρέχει το εργαλείο. Αλλάξτε τις δικές σας λέξεις-κλειδιά με αυτές του εργαλείου αν χρειάζεται. Κάντε μία αναζήτηση στο Google για "keyword density tool" και θα βρείτε πολλά online δωρεάν εργαλεία.

  • Όριο δεν υπάρχει αλλά καλό θα ήταν όχι περισσότεροι από 200 χαρακτήρες στο σύνολο.
  • Ορισμός μιας λέξης-κλειδί ως ΣΤΟΧΟΣ όπου θα επαναληφθεί σε Τίτλο σελίδας, φωτογραφιών, όνομα φωτογραφιών κ.λ.π.
  • Οι λέξεις-κλειδιά δεν πρέπει να είναι κοινές γενικές πχ. «λογισμικό» αλλά «λογισμικό για ελληνικές επιχειρήσεις».
  • Να διαχωρίζονται από κόμμα και ένα κενό στα δεξιά του «, »  πχ ανοιχτό λογισμικό, παραγωγή ιστοτόπων, ελληνικό λογισμικό».
  • Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε ακόμα περισσότερο την σελίδα σας τοποθετώντας τις λέξεις-κλειδιά σε header tags (h1, h2, h3 κλπ) ή περικλείοντας τις λέξεις-κλειδιά σε tags που τους προσδίδουν έμφαση ( <strong>λέξη-κλειδί</strong> ή <em>λέξη-κλειδί</em>).

Google Trends

Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο είναι το Google Trent που μπορείτε να φιλτράρετε τα αποτελέσματα ανά χώρα, έτος, κατηγορία. Επίσης να συγκρίνετε και να έχετε και πρόταση για σχετικές άλλες λέξεις-κλειδιά. Φυσικά η έρευνα μας μπορεί να εμπλουτισθεί και με την εξέταση επιμέρους όρων που να συνάδουν με τις επιθυμητές λέξεις κλειδιά. Για παράδειγμα αν θέλουμε να διαφημίσουμε «ενοικίαση δωματίου στην Σαντορίνη» θα μπορούσαμε να εξετάσουμε πότε γίνετε μεγαλύτερη αναζήτηση για την «Σαντορίνη» πχ charter yacht, charter yacht - Explore - Google Trends

  • 0 أعضاء وجدوا هذه المقالة مفيدة
هل كانت المقالة مفيدة ؟

مقالات مشابهة

5.1. Τίτλος Σελίδας / Άρθρου

Πρόκειται για το κείμενο που περικλείεται μεταξύ των <title> και </title> tags στα...

5.2. Μόνιμος Σύνδεσμος (Permalink)

AutoConvert Greeklish Permalinks – WordPress plugin | WordPress.org Ένας μόνιμος σύνδεσμος...

5.3. Χαρακτηριστική Εικόνα (Feature Image)

Bulk Update WordPress Image Title & Alt Text For Image SEO (imageattributespro.com)...

5.4. Περιγραφή Meta Description

Η μετα-ετικέτα περιγραφής της σελίδας παρέχει στις μηχανές αναζήτησης μια σύνοψη των περιεχομένων...

5.6. Μορφή συνδέσμων στο κείμενο (hyperlinks)

Οι λέξεις, η σειρά εμφάνισης αυτών και το μήκος του κειμένου ενός συνδέσμου είναι ένας ακόμη από...