1.3. Εγκαίνια & Προώθηση

Ένας πρόσφατα ή και νέο-δημοσιευμένος ιστότοπος, αν δεν τον προωθήσετε, απλά θα υπάρχει χωρίς κανένας να γνωρίζει την ύπαρξή ή και τις αλλαγές που έγινα σε αυτόν. Πως λοιπόν θα φέρετε επισκέπτες σε αυτόν;

Υπάρχουν οι ακόλουθοι βασικοί πυλώνες για να το επιτύχετε:

  1. Καταχώρηση σε διαδικτυακούς τόπους ενδιαφέροντος και ανάθεσηγια την διαχείριση
    1. GooglePlaces for Business 
    2. Clutch - B2B Ratings & Reviews
    3. Linkedin
  2. Παρουσίασε μηχανές αναζήτησης. In-Depth Guide to How Google Search Works | Google Search Central  |  Documentation  |  Google Developers
  3. Τεχνική φροντίδα για τον WordPressιστότοπό σας
  4. Σωστό περιεχόμενο
  5. Προσθήκη σχετικών άρθρων ή διαφήμισης προς τη δική σας.
  6. Προώθηση με άλλα μέσα (τύπος, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ΜΜΕ).

Ακόλουθα θα ασχοληθούμε με τους τέσσερεις πρώτους πυλώνες. Ο πέμπτος και έκτος δεν αποτελεί αντικείμενο αυτού του οδηγού.

  • 0 Users Found This Useful
這篇文章有幫助嗎?

相關文章

1.1. Τι πρέπει να αποφύγετε – να προσέξετε

Γενικότερα να αποφύγετε: περισσότερες φωτογραφίες από ότι κείμενο: να φροντίσετε την αναλογία...

1.2. Δυνατά, Αδύνατα σημεία, Ευκαιρίες, Απειλές (SWOT)

Η ανάλυση SWOT είναι ένα εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού το οποίο χρησιμοποιείται για την ανάλυση...